לפרטים נוספים והזמנות 054-593-1594 דינה

כתבות שפורסמו

מים אלקליין וחומצה בקיבה

לפי סנגוינג

בין האנשים שמערערים על איכותם של מים אלקליניים, השאלה הגדולה היא : "מה קורה למים אלקליניים ברגע שהם מגיעים לקיבה ,שההיא חומצית מאוד? "אנשים בעלי ידע בגוף האדם ,כולל רופאים ,שואלים את השאלה הזאת .תנו לי לענות אחד ולתמיד ולמחוק כל ספק לגבי היתרונות הבריאותיות של מים  אלקליין (בסיסיים).  כדי לעכל את המזון ולהשמיד את אותם סוגים של חיידקיים ונגיפים שמגיעים עם האכילה, פנים הקיבה שלנו חומצית ברמה של PH4 . כאשר אנו אוכלים ושותים במיוחד מים אלקליניים, רמת  ה PH עולה. כאשר זה קורה ,יש מנגנון לזיהוי  בקיבה הגורמות להפרשה של יותר חומצות הידרוכלורית כדי להביא את רמת החומציות בחזרה ל 4 PH . מצה זה חוזר שאנו שותים מים אלקליין יותר ,חומצה הידרו כלורית מופרשת כדי להחזיר את ה 4 PH  אל פנו זה נראה קרב אבוד …אולם כאשר אתה מבין איך קיר חלל הקיבה מיצר חומצה הידרוכלורית החששות שלך נעלמות .הפתולוג מסביר:  אין  כיס של חומצה הידרוכלורית בגוף. לו היה, היה גורם לחור בגופנו .התא בדופן הקיבה  חייב לייצר אותה  באופן מיידי לפי הצורך הנדרש.התא  שיוצר את החומצה ההידרו כלורית (HCI) מורכבת מפחמן דו חמצני (CO2) מים (H2O) נתרן כלורי (NAC) ואשלגן כלורי (KCI).

alkaline-and-stomach

 

ד"ר ויליאם קהלי

המכללה הרפואית לחילוף חומרים ומחבר הספר "לרפא את הסרטן" אומר :

"מים אלקליניים המיוצרים מתהליך היינון נחשבים להישג חשוב ביותר בתחום הבריאות מאז גילוי הפניצילין על ידי סר אלקסנדר פלמינג" .

kangen-william

 

ד"ר קורין אלן

דלקת במוח יכולה להתרחש מסיבות רבות כולל פגיעות ראש, לידה מוקדמת , חוסר חמצן וזיהומים שונים, הדלקת כתוצאה מכך יכולה לגרום לחוסר תפקוד ביכולתו של הגוף לסלק רעלים או חומרים מזיקים .הם יכולים להציג מיטוכונדריה של אנרגיה נמוכה עם יצירה מוגברת של רדיקלים חופשיים.
במקרים של אתגרים מנטאליים כמו אוטיזם ותסמונות אספרגר, שתייה מועטה במשך היום רק מגבירה את בעיות תפקוד המוח.
אצל אוטיסטים ומקרים של פגיעות מוח חמורות, רעלים יכולים לעבור בקלות דרך הדם ולהציף את המוח ברדיקלים חופשיים.
מים בריאים קנגןמספק ללקוחות שלי מקור חזק של נוגדי חמצון ולחות משופרת.
בתוכניות טיפולי מוח, תוך כדי צפייה ומעקב,הבחנו בשיפור משמעותי עקב  הוספת מים בריאים קנגן  כתוספת לתוכנית טיפולית.

ד"ר קורין  אלן היא חוקרת בינלאומית ומתמחה כ 30 שנה ברפואה טבעית ותזונה בריאה.

kangen-corinne

 

ד"ר קייחי מורישיטה (KEIICHI MORISHITA )

בספרו : "את האמת הנסתרת של הסרטן"

בספרו נאמר שאם הדם מפתח מצב חומצי יותר, אז נוצרת פסולת חומצית עודפת שצריכה להיות מופקדת במקום כלשהו בגוף. התהליך הלא בריא הזה נמשך שנים ואזורים אלה מעלים בהתמדה חומציות והתאים מתחילים למות. תאים אחרים באזור ששורדים הופכים להיות לא תקינים, אלה נקראים ממאירים. תאים ממאירים לא מגיבים לפקודות המוח. הם הופכים להיות יחידת תאים שיוצאים מכלל שליטה: זה תחילתו של הסרטן.

"הרפואה המודרנית … מטפלת בתאים הממאירים הללו, בסרטן, כאילו היו חיידקים ווירוסים בטיפול כימותרפיה בקרינה וניתוחים. אך אף אחד מטיפולים אלה לא יועיל אם הסביבה של הגוף ממשיכה להישאר חומצית."

הד מקאב, מי שקידם את טיפולי החמצן מחזק: " לשלול 60% חמצן בתא זה הופך אותו לסרטני".

kangen-keiichi

צור קשר

השאר את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם